Ov Velp verloren
Kwijt | Verloren - Velp, Gelderland
Ik ben vrijdag 19 juni me ov kaart kwijt geraakt. Ik gok op station Velp. Heb je hem gevonden laat het asjeblieft weten.
Ik ben vrijdag 19 juni me ov kaart kwijt geraakt. Ik gok op station Velp. Heb je hem gevonden laat het asjeblieft weten.